Feb 15, 2010

Three Brothers



Salam...

Sempena coti panjangla jgk bg aku nih...
dapat gak aku buat blog baru...untuk business yang akan datang...
tapi..aku xdpt lg clear idea for the business..(berangan jer lbey2..dulu...heh..)

Semalam hari kekasih..
Aku..?? Eh, ngk post title pon da tau kan...
maknanyer...? Eh, takder maknanyer...hehehe...
Aku dok umah jer...
yela..tired the whole day before tu aku ngan sayang g sukat jalan..sampai KL...
and sambung plak sampai Shah Alam - Klang...(ckit je lalu..)

Shoppin ckit sempena raya ni kan...
Hmm..rindu gak nak manja2...eh, takder maknanyela...hahaha..
ngk jela org sambut hari keksh..
pertama sekali and the last celebrate ng sayang thn yang aku start mati akal tu...
aku numpang jer hari org bercinta...
tapi aku tak nyesal la...atleast aku sedar aku nih muslim kan...thn ni xpayah celebrate..jd baik ckit..

Tapi, aku tak slhkan sesaper yg nk celebrate...
Itu hak masing2..tp yg penting niat tu...kan..
tak slh kalo nak hargai keksh masing2...tapi mesti kene pada tempatnya...

Hmm...berceloteh plak...
aku nih, perhaps...stress dlman kot..
tapi cus of xtau nk cpt pd sape...blog jd diary aku...
ngeh...shut up, then...hmm...


Selamat malam...

p.s.: suka ngk drama Korea 'Three Brothers' with sayang...




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...