Feb 13, 2010

.:Sebelum Subuh II:.

Salam...

ahernye..kuat jgk aku nak guna laptop nih..
dgn keinginan tinggi..& cuz of trauma...aku try not to use his laptop..
yela...jumpa mcm2...kalo silap haribulan...

aku terlalu byk mengeluh since da tue2 nih...
tak baik betul..

yang aku nk jot down ari nih sebenarnyer...

aku hepy gak since dpt bonus..
with him pon hepy...
at least aku tau...
aku xkan stress sgt when got enough money..die pon x pressure..
so, cool jela masing2...
wlau pon aku tau...dia ada impian sendiri..
atleast aku dpt control conflic kecik yg sering terjd between us...

diala buchuk aku...
tp, ape nk buat...
all this happened when two persons falling in love...
and ini adalah reason dr Tuhan yg aku tak fhm sgt sampai sekrg...

yg aku tau..dia hepy dgn apa yg dia alami..
and aku...akan tetap menunggu..smpai..ntah bila...
adoyai..sakit plak bahu aku..the whole nite spending depan internet...fuhh...

okla...
ade lg yg aku nk search on net...
nk buat research ckit..utk masa depan..
hmm...




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...