Sep 27, 2011

Sakit Kepala sangat...weh

Hmm...Assalamua'laikum.....
Adoi, hari ni kerja aku melampau banyak..ala indeed, mcm biasa la gak...cuma probably da terlalu lama aku experienced mende nih...
Lastweek Boss aku outstation (Philipines la..) cuz ade function la kat sane..bkn dgn family tau..tp utk kerja la.. So, as usual,
aku yg akan bertanggungjawab jaga office...and utk bulan ni saje, Boss outstation 2 kali..and akan berterusan sampai end of October..and pd aku ia akan bersambung ke Nov cuz school holiday kan...utk family la plak..
Cuma, aku hari ni tak tahan sgt sampai sakit kepala yg amat, sampai air mata mengalir mcm org nangis, siot...migrain la kan... Haishh, lama tak kene mcm nih...so, takde cara lain, aku rehat jap..hmm, sambil tu baru aku terfikir, yg aku kerja kat sini da lama...and tak kira tired or not..cus aku suka tasks yg byk (agar tak bored)..at last aku asyik sakit kepala and makin skinny kot...
Haiishhh...sgtla tak elok..cuz aku nak gemok...hmm..
Ape pun, aku bersyukur cuz aku msh bertahan kat sini...yela...even tough mcm mane pun, aku tetap dpt stay and handle ape yg patut la kan...
merapu la nih...hmm..post jela.. hehehe peace !!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...