Sep 6, 2011

Hello...? Salam....

Ish...lama sangat tak update blog nih..
Hehe, almaklum..lappy takder...plus intenet takder..serba takderla..

and now, Boss bagi saya bawa balik lappy yang dia purchase khas untuk saya buat paperworks.. 'Just bring it home, and use it as your personal way..'
aha...?? dlm otak saya da fikir macam2...


Anyway, saya takla sejahat mane pun...dengan adanya lappy nih, dapat gak saya buat keje sampai rumah..so, dekat office lbh kepada attending derang yang ramai tu..
assist myboss lagi kan...

Tapi, honestly, saya tak surf intenet for personal-interest di office..even da lama keje di company ni... :)) nak jadi anak emas Boss macam saya...buatla keje dengan penuh rasa tanggungkjawab and ikhlas..jangan plak tunjuk2..k...(untuk diri saya sendiri la nih jugak...)

Ok, malam dah ni..nak siap kan report jap...
see you then..Salam Aidilfitri..1432 Hijrah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...