Sep 9, 2011

Ok ker...aku...?

Salam...(kpd yg terbaca blog nih...)

Dalam beberapa nih, memang sangat tough for me...teramat...
Tapi, masih kuat kerana aku ada Dia...disisi..ego jugak kadang-kadang cuz, di fikirkan...kena sabar, and redha...accept ape ujian dari Allah...

Until semalam...(kelmarin mcm tu la...)
Aku terasa amat sedih...the time happened bila aku tgk #FB member aku..yang dh berfamily plus yang bersama family... selalunya aku just tumpang happy..yelah, baru raya, so everyone post foto yg banyak kan...

Feel so sad, and bukan lagi jeles, aku terasa aku terlalu jauh dari semua tu...and terfikir, dh terlalu lama aku hanyut dlm dunia sendiri nih...heh betol ker...kan...



syukur kpd mereka yg dilahirkan complete, walaupun ade yg merungut kena kongkong or controlled by family...

Tapi, Allah Maha bijaksana...Dia ada cara tersendiri..apa yang kita mampu dan tak mampu...and aku redha...and aku mengaku aku alpa dengan keduniaan kerja di office yang tak pernah habis... Ganti bulan, ganti tahun kira ekonomi kehidupan yang aku sendiri tak tahu apa yang lekakan sangat...

Dah bertahun macam nih... Astaghfirullah..Ya Allah, aku sayangkan dia...tapi, kalau dia bukan jodohku..berilah dia kebahagiaan yang dia dambakan, janganlah bebankan samda dia atau aku dalam hidup kami yang alpa ini...

Dia deserve yang terbaik...dan kalau bukan aku orang itu, tunjukkan jalan padanya..dan bukakan hatinya untuk tinggalkan aku...aku redha..

Bagi aku, aku dah biasa dengan kehidupan yang tak berpenghujung ini..tapi, berikanlah 'kehidupan' untuknya...dia aku sayang Ya Allah..amin...Ya Rabbi...

Aku Redha, ikhlas...hanya Kamu yang mengetahui apa yang terkandung dalam hatiku...
Astaghfirullah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...