Oct 2, 2010

Dua Tahun Berlalu

Hari ni, saya keje halfday...Saturday, rite.. ;)

Lepas having lunch wif Him at Giant Kinrara, tired gler...yela..td kat 0pis saya bz ngan new pr0ject launched..plus OVR nk kene calculate; issue 0ut. Anyway, that's all myresp0nsibilities..tak buleh nak merungut weh...(niat kene bt0l, bru berkat)

Then trus balek la...mlm ni ade nextplan t0 watch Manchester United game @ mamak (kedai tambi) wif Him als0 (saya mane de 0rg lain pe...)


Balek umah terlentang gak saya take a nap...fuhh...(sambil dgr lagu 'Lagu Rindu - Kerispatih) hahaha..da pandai jiwang si0t...hehehe

Sementara nk tunggu Him fetch me..? hehehe..saya baca balek blog nih..dr awal saya create dulu la..fuhh... byk gak perubahan dlm diri saya tau...hehehe..

Barulah saya perasan, saya da melalui saat2 murung yg kr0nic dgn jayanye...hehehe...alhamdulillah..

Byk gak yg saya edit & deleted...yg xpatot saya jot d0wn here...(yela, dulu saya stress sgt, xtau nk bgtau sape ma....hihihi)

Fikir2 gak..rupanya, memang saya byk berubah...
Kata 0rg, ade jenis p0mpuan yg terlalu 120% sygkan c0uple...yup, am 1 0f it..
Tapi, perhaps saya da byk fikir rasi0nal & very bz..s0, saya sendiri xsedar, saya da ign0re s0me 0f my ph0bia..heh..alhamdulillah....

Yela, saya perasan...Dia yang byk t0l0ng...
Tuhan tetap kc ape yg kite mintak..cepat atau lambat...
Dia peneman saya, walau Dia xtau sgt pr0blem saya..., Dialah umpama abg...
Teman bicara, since kat perantauan nih, saya takde teman th0..

Wateva, am bit hepy & changed...m0re alive & mature..(ye ker..)
Atleast saya tau, saya da dpt dgr lagu2 cinta nih, plus wateva songs la...bukan mcm dulu p0n..lgsung xdpt..hangen jer..(sensitive...trauma tau..heh)

Anyway, saya syukur sgt2...

Hari ni saya da ptskan xnak pr0ceed c0ntact Dia..yela, abg saya...da ade wife si0t..
Dia mmang ramai adik angkat..dlm tagged..saya slh seorg & saya yg Dia lebey care cuz xde nak jiwang2 ngn Dia...lama saya xde kwn mcm nih...

Kesygan saya..., dia memang galakan saya berkwn ramai..utk netw0rking..
0r utk hangin 0ut..ape p0n saya bkn curang ma...
He's the 0nly 0ne in myheart...sampai sekrg..

Sem0ga j0d0h kami di percepatkan...amin.. :)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...