May 17, 2009

~life must goes on..~

tak pernah ku ragu..
dan selalu ku ingat...[e'ah,e'ah...]

hingga mana pon, hanya Tuhan tau..
siapa pon x lepas dari masalah or konflik dlman..
yang pasti..aku berharap aku akan bertahan..
dan sedar yang konflik adalah salah satu
ugutan syaitan..mematangkan..
jangan ada benci..pd diriku..
yang pasti, aku bangga dgn apa yang telah aku lakukan..
walaupun org xtau..tp im proud to b myself..da
cuma mnyesal ckit..cuz x d lahirkan dlm keluarga yg lebih senang..astaghfirullah..
aku amat bersyukur cuz aku d Malaysia..aman gitu c..[hohoho..]

yang pasti,...jgn benci diri sendiri lagi..
aku msh sygi diriku..wpun..
dr kecik smpai dah tua2 nih..msh jd hamba pd org lain..
itu pon ibadat..kalau kita ikhlas..

cayok,cayok..!!!
mak , ayah.., i luv ya all.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...