May 3, 2009

Let him happy...

hmm...
am too tired wif dis feelin.. terlalu cemburu...terlalu syg...
cant distressed all d memories...
it's hurt me from inside..
however, i cant leave it ..,just leave it there..
perhaps, unless him..he, leave me here..
dont hav strength to do so..

wat shud i do...
aku hanya mampu menangis bila sakit..
baru merasa d tigakan..da mcm ni.. belum lg, berpisah dgn cinta sejati..uhh..
am i crazy...AAahhh...sodehnye...nk nangis jak eh..
klau dulu..bila aku rasa mcm nih...dia jgk tmpat aku ngadu..
sekrg nih..aku xde sape..even mafren pon xtau aku ada kes nih...

kalaula aku xpilih utk berhijrah dulu kan...
just hambakn diri d tanah lahir...
klaulh..aku dulu..just stay as a long distance fren,,4 him..
(astaghfirullah..xbulehla ber'kalau2' nih...xredha indeed)
sabar ckit je lg..perhaps aku akan dgr ksh cinta dia dgn 'dia'..ni..
x jgk aku rasa xselesa sepjg hayat mcm nih..
xde jgk dgr ksh org ke3 ni..

nak saje aku menjerit..
luckily aku ada jgk keje..if not..24hrs aku mcm org xbetul..

andai dpt ku putarkan masa..
sethn yg lalu..atleast.
akan ku undur diri...

jodoh d tgn Tuhan...
sanggup kah aku tnggu lg 3thn...dia n 'dia'..
adakah aku pilihan atau...ntahlh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...