Jan 9, 2010

.:New Year:.

New Year 2010
Tahun baru..azam baru… Hmm…kene ada azam baru..so bersemangat sikit kan…

~minD uR own business~..is it…?
Huh, bunyi mcm kejam jer..so xderla org nk baca blog saper lepas nih…kan…nasiblah blog
aku cume follow che det jer…ngeh2!!...hihihihi…

2 thn aku lemah sgt dgn life aku..terutamanya awal thn…entahlah…[sensored sikit..]
Yelah…ade jer benda yg menyedihkan..tp itulah masalah sebenar aku..
Ikhlas, aku takdpt dgr kesedihan org lain…and also kesusahan…cepat mengalir punye..

Ape nk buat..it’s faith…aku da di takdirkan berjalan atas landasan ni..jalan yang Tuhan buat untuk aku…

Doa aku thn nih…semoga semua org yg aku syg happy (gembira zahir & batin), murah rezeki…and berjaya dlm segalanya….amin…

Harapan untuk aku sendiri…:-
~semoga aku lebih kuat dari kelmarin, sebagaimana Tuhan bagi aku kekuatan hingga ke hari ini…amin..:)) ~





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...