Jun 25, 2009

next station

pagi2 lagi aku dah g ofis..8.30am dh ade dpan ofis..bow hantar..

lepak dlm kreta, smentara nak tunggu 9.00am...
tetiba boss muncul..may tam pun ade...hehehe..biarla..

takder apenyer pon duk lepak...bow pon dh hbis topic ngn aku..
aku cuma nk ilangkan nervous n sesak jer b4 masuk ofis...

aku naik jgk..wah, byk keje...tak sempat siap..
wife boss pon ade gak..dlm pkul 9.30am dah sampai...
looks like everybody stress-out...
aku biasala...
Tuhan jer tau ape aku rasa..
wife boss ade gak tegur aku psl duit banner tak collect dulu dari agents, b4 order...
hmm...bkn ape..boss plak lain crite..
nk d pendekan crite..aku terlampau emo plak..
dgn rose call mintak call 2 clients, michelle pun sama..
jenny plak mintak address client dia...aku rasa mcm nk meletop..yela..its thursday...

wife boss tetiba kuar jap..
boss g lunch..
aku dgn rasa stress terover...trus g toilet..
waa...nangis tu...teresak2 jugak aku dlm toilet..
sampai gak 5minit..
kalau tak pasal hutang..mayb aku da chow..
tp, itula kelebihan ade hutang..kan..
ape pun terjadi...tetap nk truskan hidup...

rasa nak kol bow..tp ape plak kata dia nanti...
asyik ngadu jer..
nampak sgt lemah..dia suka org kuat...
ldpun, dah ramai yg ngadu masalah pd bow...
untungnye diaorg...tp aku nk buat mcm mane..
time aku da berlalu..
lgpun, aku harus rasional...
jeles gak aku dgr dia take care adik2 dia..
jalan kaki pon ade sms..kol..
paling last aku rasa kami mcm tu..time aku d SP..
bila tgk balik..memang aku jahat..
biarla... aku pun da dpt slow2 acept dia closed dgn adik2 tu...
memang niat dia nak jaga anak melayu...

hari ni keje aku tak habis2 jgk...
smbil dgr radio..buat keje...
dpt gak ilangkan rasa tak menentu tu..
ngeng juak aku tok...

Ya Allah Ya Tuhan ku..
semoga hari esok, lebih baik dari hari ini... amin...





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...